Vit Vit Vit

Jäklars vad jag tycker om soooolen!
Detta eviga tjat om soolen.
Har vart ute och gått två långpromenader idag.. så sköönt skulle kunna gå i timmar när det är så skönt ute.
Har hunnit med att tvätta och städat lite emellan också.
Thomas kom förbi och så bakade vi kakor tills hans kalas i mon. Vi provsmaka så klart själva också och dom va delicious!


I kväll ska thomas ha fest men jag ska inte dricka nått tror jag, är inte nå sugen alls och är trött och dessutom har jag Mille som jag inte kan ha med mig å inte kan lämna hemma hela natten själv heller.
Så neee en nykter Elin blir det nog men jag ska iaf dit och jaa.. äta lite chips haha och umgås med grabbarna.
En vit månad har jag ju sagt också så :)

Till en annan sak... jag har fått massa utslag på kroppen.. Ser ut typ som myggbett och så kliar dem ibland.
Och de pluppar upp mer å mer för varje dag som går.. Någon som har någon aning om vad det kan vara??
Satt och googla på det tidigare idag och de ändå som verkar vettigt att det skulle kunna vara är LOPPBETT, att Mille eller Indra har fått nå ohyra som smittat av sig till mig? Thomas har också fått några utslag nu. :S
Men om det var så att det är från Indra eller Mille så stod det även att de skulle klia sig som tokar då men det gör dem inte... Så, är det någon som har någon aning om vad det kan vara och vad man gör åt det sååå Hjälp! :)

Nu ska jag göra ett ryck och stryka en duk å hänga upp nya gardiner i sovrummet.

Tack å hej
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback