Ja har tränat!!

Vilken daaag. Vi hade telia på besök på jobbet idag.. så nervös att de ska lyssna på mig men jag slapp hihi:)

Sen när ja kom hem slängde ja i hop mat. Så skulle ja plocka in disken å tappa ja ett glas så de ggick sönder å så råka jag kliva in en glasbit i foten:/ hu de gjorde ont. Men fick ut den iaf.
Tur de, för sen va ja å jessica ut och åkte inlines runt halva sanviken. Åkte i 1 timme å 45 min :) vart svettig!!! wohoho.
Så skönt att för första ggn på 2 månader har jag rört på mig så att jag har kännt att ja verkligen blivit trött.
Mille va med å sprang i ca en timme han också. Sen så lämna vi av han hemma så han fick vila sig :)

Nu jäklar ska det åkas inlines.. så sjukt kul. Nu kan jag åkai backar utan att vara rädd. Kan stanna å ja kan åka med mille å han kan se andra hundar å ja kan hålla i han. Heja va bra jag är :)
Å de bästa är att både jag och Mille får träning på köpet samtidgt som vi gör nått roligt.
:)

Min dator hållerpå att ramla i hop :( Måste köpa ny denna månad eller nästa.
Skärmen står knappt upp av sig självlängre.. ramlar bakåt å frammåt så fort ja rör den för hastigt :/

En bild på HasseBrasse! haha



så kul kan de va å köra bil :D


Å ja kanske ska jobba extra på freda.. har inte bestämmt mig!! Hrm..

/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hassan, om du ser det här, du var FAN inte snygg där.

2009-05-19 @ 22:08:38
Postat av: Sudden

Hassan, om du ser det här... Du var fan inte snygg där. hälsa Totte.

2009-05-19 @ 22:11:41
Postat av: sudden

Hassan, om du ser det här... du var fan inte snygg där! Hälsa totte.

2009-05-19 @ 22:13:37
Postat av: Anonym

plurp

2009-05-19 @ 22:15:06
Postat av: Hassan

Hallå... det e ju tyngaste ju :)



så man ska se ut, babsan¨s brillor tyngaste :)

2009-05-20 @ 08:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback