Ljusare tider?

Så skönt att den här jobbdagen är över.
Idag fick vi veta vilka 18 fastanställda av 48 som fick gå.Eller dom fick ju inte sparken utan dom kommer ju att få förtur på timmjobb i stället men det är inte tråkigt.
Jag fiick vara kvar iaf, som fast anställd. Är så glad för min egen skull å får de andra som fick vara kvar men tycker så synd om de som inte fick ha kvar sin fasta anställning också.
Så jobbigt att se att det var vissa som tog de så hårt. Men man ska väl vara glad för sin egen skull iaf i dessa tider.
Nästa sväng är väl stackars timmisarna som ryker då antar jag.
Så frågan är ju när allt får ett slut ? Vissa säger ju att det har börjat vända men att det bara gäller att företag vågra sattsa igen men men ... man vet ju inte vad man ska tro. Det här kanske bara är första svängen av uppsägningar? Usch.
Får ont i magen av att tänka på det.

Ikväll har jag vart hos mamma å pappa i storvik. Mamma va snäll å kliippte å färga min utväxt.
Som det har tjatats om den där utväxten ;p men nu är den ett minne blått. hihi.
Skönt skönt.

Imon blir de lunch på hanssons med jessica, gabbe å tindra. Ska bli kul å se om hon växt nått, tror jag nog :)
Hoppas hon e vaken så vi får hejja lite på henne :) Finns d nå mysigare än bebisar :)

/e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback