More than a feeling

Hallåå.
Skönt å vara tillbaka på jobbet igen, mmm man kan jju undra om ja slagit i huve?
Igår va jossan här me mig hela kvällen. Mys! ja gick å la mig vid tolv men kunde inte somna nån gång.
Men somna till slut å vakna i natt vid fyra å trodde ja sovit över. Hemskt... men har inte vart så trött idag men nu känner jag aatt ja skulle kunna somna när somhelst men de kommer säkert ändras tills jag ska lägga mig.. :/

idag efter jobbet va ja å jessica in till valbo (igen) ja shoppa mer underkläder :) :)
sen när ja kom hem så såg ja att jossan hade diskat åt mig. så guulliiiigt. vart så glad at jag slapp det !!

Usch kolla vilken äcklig magnet frida har på kylen..
Inte kan det väl bara så illa att man ska pussa grodor heller. BLÄ. ryser.




/E



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du provat

2009-05-18 @ 20:20:24
Postat av: thyran

Gillar inte å pussas på grodor så ne..

2009-05-18 @ 20:34:54
Postat av: gabbe

eeeeeeeeeeeeeelin ;D vi mår bara bra vi... själv då?? hänt nå nytt? puss o kram

2009-05-19 @ 11:22:13
Postat av: gabbs

jasså fan vad trist =( kanske är meningen att inte det ska vara ni... kyss en groda så ska du få se ;D uuva telia lyssna dom med dig?? kraam

2009-05-19 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback