Tapetklister

Igår kväll vart det vin å massa gotta här..nån somna på soffan med munnen öppen, gölligt de:) Jag gick in å la mig i sovrummet men kunde aldrig somna.. så drygt. Först va de för varmt å sen en massa tankar som snurrar osv. Somna till slut iaf.

Igår ändra min ring färg iaf, till svart. Å de va ju inge viidare de heller tydligen. Så ska bli kul å se om den blir grön eller blå när jag mår bra... Helt blå får den ju bli ;p

Ska åka in till valbo och shoppa lite, mest undrkläder hade jag tääänkt.. bh:ar :) hiihi.
Är sugen på att shoppa allt möjligt just nu.Skor, kläder, underkläder .. allt.
Men vi fårse vad jag kommer hem med..
En josefin kommer jag att komma hem med iaf :)

Hatar att vara ensam just nu så tack för att ni ställer upp :) Puss.

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback