Tigra

Har precis tagit en tur med brors Tigra. Mille va med han med.. satt å trängdes brevid mig.
Ingen riktig hundbil det där inte ;p
Ska besiktiga den åt han, får la se hur det går.

Har även fått mina efterlängtade inlines idag!
Jag och Jessica tog en tur. Åkte inte spc långt alls men skoj va det å ont i kroppen fick jag på en gång.
Vältränad som man är ;) Men nu vill jag att Jessica ska bli frisk så vi kan ut å åka på riktikgt.
Såå man kan fåååå lite träning. Sen när jag lärt mig bromsa lite bättre så är tanken att Mille ska bli fit också.

Undra va den här kvällen har att erbjuda då, vi ska grilla snart iaf.. i spöregnet haha.
Sen blir d nå j*vla sport på tvn. Hatar verkligen allt vad sport heter när de visas på tvn. Ska man kolla ska det vara på riktigt. Så jag får väl ligga i sovrummet själv å kolla på nån film. . 


Imon kommer mormor å morfar in å hälsar på å så ska vi ut å äta på stan.
Å sen ska jag hinna med en vända inlines å sen får vi se vad som sker... partie?


"Det är inte fören man vet vad man vill som man kan komma dit"

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback