Todiii

Hej å hå.
Nyss kollat grey`s. va inte nå vidare idag :/ Hrm.
Annars så är det långledig från jobbet nu, vart inge jobba på fredag.
Känns nästan tråkigt att inte jobba på så länge.. normalt. Menmen. Nu ska jag soooova ut å ta igen lite skönhetssömn..
I morgon blir det lite drickaaa.. : ) så sugen på vin! Så har mamma ställt upp å vart barnvakt åt millepille.

efter jobbet idag så åkte jag mamma å emil in tll valbo för att shoppa avslutningkläder åt Emil.
Vi hitta på massa snygga kläder åt honom! :) Så han kommer va riktigt fräääsch på avslutningen ;)
Jag köpte en kjoool jag med. Det här är 3 dagen av 4 dagar som jag är i valbo :D haha men nu är det slut på det för ett tag.
Tills lönen kommer vill säga...


När ja kom hem från valbo så åkte jag och jessica en sväng på inlinesen.. vart väl 45 min iaf.
Skönt att röra lite på sig efter ja proppade donkenmat i valbo ;p hihi.

Bjussar på lite bilder från lgh..Vitt vitt vitt !! :)





Vissen blomman såg ut da ;D

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback