Buu va dålig jag är på att blogga

Guuud va dålig jag är på att blogga :)
Har inget vettigt att skriva tycker ja.. Gör ju sammsamma varenda eviga dag.
Har jobbat hela veckan, sm vanligt då..
När jag kom hem i går stod det jättefina blommor på bordet med en gullig lapp till mig :)
Från min M :) Och så är det han som vart hemma och vart sjuk den här veckan så borde vara jag som skulle gjort nått snällt mot han i stället men i stället fick jag super fina blommor, röda rosor och rosa nejlikor tror jag det är.

På kvällen tränade jag Core och sen va de sovdags
Idag stod maten på bordet när jag kom hem, pannkaka :)
Va toktrött efter maten men gick ut med hundarna och gick förbi ica och köpte mjölk till morgonkaffe.
Så när jag kom ut därifrån så spöregnade det så både jag och hundarna va dyngblöta när vi kom hem.

Lite bilder på kransen jag gjorde. Mamma hjälpte till också :)







Nu börjar bonde söker fru.

/E

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jätte fint ;D du bire nå julbort i år då? eller julfest med jobbet? kraaam

2009-11-19 @ 11:14:43
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback