Grattis alla Elisabettor : )

Hey!

Har nyss klivit ut ur duschen så sitter å myser med morgonrock och hårturban på huve :D
Va på spinning tidigare och är sjukt nöjd med passet. Gick riktigt bra idag och jag funderar på att träna spinning + styrkepasset som är direkt efter nästa vecka. Känns som att jag har mer att ge efter spinningen.
Så va de inte i början :P 

Va på coop och hämtade ut kläderna jag beställt från Hm innan träningen.
Allt såg jättebra ut! Brukar alltid vara nått man är missnöjd med men inte den här gången.

Imorgon är jag 95 % säker på att vi kommer att gå hem klockan 12.00 på jobbet.
Såååååå himla underbart att få några extra timmar ledigt. :)
Jag och M har pratat om att kanske åka till parkbadet och relaxa lite då och sen på kvällen ska vi ut och käka nått och bara ta en mys fredag. Ska ju fira lite också ;)

Föresten jag har namnsdag idag, Elisabet! :D Grattis till alla Bettor där ute!!
Speciellt till mig och mormor !

Nu ska jag tradera lite :)

/E

Kommentarer
Postat av: carroo

Grattis Bettan ;) det här måste firas sen :P

2009-11-19 @ 21:31:28
Postat av: carroo

Grattis Bettan ;) det här måste firas sen :P

2009-11-19 @ 21:32:55
Postat av: Gabbe

jasså guuud så tråkigt jag som trodde jag skulle få gå på julbord =/ jaja... kraaam

2009-11-20 @ 08:57:19
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Thyran

Ja visst lär vi fira de ! ;D

Va de nästa helg ni kom hem ? :) Kramis

2009-11-20 @ 09:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback