Gud va de är tråkigt att färga håret.

Både jag och M sitter på golvet i vardagsrummet med en varsin dator i knä och färg i håret. :)
Jag ska tvätta ur mitt om 20 minuter... känns som en evighet tills dess. Ska nu bli svarthårig igen.
Har tid för att fylla i ögonbrynen i morgon och hoppas verkligen att hon blivit frisk så att de blir av för med svart hår så behöver de verkligen fyllas i lite.

Har hunnit med rätt mycket idag. Började dagen med promenad me hundarana.
Sen hämta Jessica upp mig och vi åkte ner på ett Yogapass. Va väl inte riktigt min grej om jag ska vara ärlig men avslappnad vart jag iaf...
När jag kom hem stod det frukost på bordet. nybakt bröd.. yammie.
Sen tog vi med hundarna och gick bort bakom fridrottsarenan och släppte dem lösa så de fick springa av sig.
Borstade båda hundarna också men Mille släpper ju betudligt mer hår än Otto. Nästa så det är rolit att borsta Mille med den här nya borsten för de släpper så mycket hår :)

Suck, 15 min kvar :(

Tidigare i helgen så har vi haft marcus föräldrar på mat här i fredags å sen i går va vi ut på kina och käkade med min släkt. Väldigt gott och väldigt mätt vart jag :) Sååå himlans gott med friterad banan och glass!!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Trevlig blogg!

Hoppas håret blev bra =)



/Mikaela

2009-11-18 @ 10:33:44
URL: http://fysisk.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Updatera =P

2009-11-18 @ 11:13:29
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback