Kväller

Jahapp, grannfejden sitter jag och kollar på . Så nu är den här dagen över kan man väl säga..
Har vart fullt ös hela dagen. Riktigt bra jobbdag. Mölade lite Malteser på också, eller lite å lite. Nästan en påse själv :S Hualigen.

Men sen stod makaroner och korv på listan när vi kom hem så kokade i hop det och sen i väg på ett Box-pass.
Va skit bra pass också. Vart riktigt slut och känner mig riktigt nöjd nu :) Tur det med tanke på all choklad ja proppat tidiigare.!

Har plockat i hop lite kläder som jag sålt på tradera som ja ska ta med till jobbet i mon och skicka på rasten.
Även sålt ett usb-minne nu. :)

Imon är de styrkepass också på kvällen :) Hinner inte med å blogga nu när ja börjat träna känns de som ...
Men men några inlägg då och då ska jag försöka med.

Nattinatt.
/E

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Heeeeeej! ja jag saknar ju er klart vi mäste träffas över en lunch =) för jul ska vi väl hinna? krams

2009-12-04 @ 12:22:28
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback