Måndagen är över

Vilken dag....
Först jobb som vanligt och massa tankar där som gör att man inte vet vad man ska tro egentligen.
Vart en lunch på Hanssons med Gabbe, Tindra och Jessica. Alltid lika trevlig å träffa dem :)

Efter jobbet så åkte vi hem, lagade biff, potatis och brunsås å gele så klart :) Mumsi.
Åkte sedan i väg till parkbadet med Jessica. Tränade Box.. boxersice hur nu det stavas.
Sjuuuukt jobbigt och jag skakade i armarna och va på väg att spy ett tag också :D
Vill inte gå och lägga mig för jag vet att jag kommer ha ont i kroppen  i mon ! :)
Å fasen va gubbarna slog på en ... läskigt.

Å till sist, dagens pucko.
Sluta hör av dig för sjutton!
Du har gjort ditt val och nu får du stå för det helt enkelt ! :)
Så hårt men enkelt är det.



Nu ska jag kolla lite på tradera innan jag kryper ner.
Natti natt




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla feg, sluta bry dig!



Ha lite förståelse, du kan tänka dig om du blev av med din, han saknar mig så jävla mycke och jag saknar honom. Om ni inte förstår det är ni ganska blåsta!!

2009-11-03 @ 13:14:31
Postat av: Till SARA!

Är jag feg, på vilket vis ? :)

Om jag inte minns helt fel så ville du avliva Otto för att du inte orkade med honom. Du borde vara glad att han har det bra hos oss istället då! Och man har inte delad vårdnad på en hund! :) Gå vidare med ditt liv nu. Ha de bra!

2009-11-03 @ 13:53:04
Postat av: FURY

fan va less man blir på o höra ditt jävla tjafs!

hunden är marcus, och han avgör va han gör med den.



och det är elin¨s blogg.. gå o skriv någon

annanstans!



var det något mer?



2009-11-03 @ 14:10:44
Postat av: Anonym

Väx upp och bete er som vuxna männuiskor!

Bara barnsligt av er och gagga ihop er vilken du nu är! Det härär mellan mig och marcus, inte dig Elin!

Och jag tänkte inte avliva honom, sluta hitta på en massa påhopp som inte stämmer!

2009-11-05 @ 15:40:51
Postat av: Till sara från tyran :)

Den andra kommentaren är av Hassan!

Och jo, Otto angår mig eftersom han bor hos mig nu.

Och skyll inte i från dig för du skulle avliva honom om inte marcus tog hand om han, sen när han tog hand om honom så va det också fel. Du verkar aldrig bli nöjd. Men som sagt du har gjort ditt val man kan inte hålla på och leka jojjo med en hund.. Sluta hör av dig bara :)

2009-11-05 @ 20:10:04
Postat av: Anonym

Du kommer inte få träffa Otto, du är patetisk hahaha

2009-11-05 @ 20:12:38
Postat av: Marcus till sara

2009-11-05 @ 22:10:54
Postat av: Marcus

Sara, sluta bara hör av dig och sköt ditt. Vi klarar oss bra själva. Spelar ingen roll vad du säger

2009-11-05 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback