Alone

Nu har jag äntligen slagit ned rumpan i soffan.
Har haft nått för mig hela dagen idag tills nu..
M åkte i väg till stockholm i morse och den lurvigare M är i stugan med mamma å pappa.
Så två av mina favvokillar är borta. Bara jag, Otto och Indra hemma. Faktiskt skönt att vara ensam ibland.
Men nu börjar jag sakna lite.

Har hunnit med att rensa/städa garderoberna i sovrummet idag.
Tvättat
Satt ut 3 st jeans på tradera.
Tagit en långpromenad med Otto till Rusa/dollar. Otto fick sitta innanför jackan när vi va i affärerna :)
Sen mötte Jessica upp oss och så giick vi hem och lämna Otto och gick sen vidare till Coop.
Kolla in på Jysk också men hitta inget alls.
Däremot hittade jag en tavellist på rusta som jag nyss har borrat upp. .  :)


Bokstäverna HOME fick pryda listen :)


Så här söt kan man vara när man får sitta innanför jackan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback