Extra tid

Idag har vi ängnat extra timmen till att städa lägenheten..
Så skönt att ha det nystädat hemma. Får se hur länge det här varar med tre pälsbollar hemma...

Mamma, pappa och bror va nyss in och hälsade på oss.
Pappa hade bakat äppelpaj som han hade med å bjöd på. Så ramlade klädhängaren som jag har skruvut upp själv i hallen ned. :D Så duktig va jag på att skruva upp saker ;p
Pappa ska hjälpa mig senare idag att fixa upp den igen..
Han hade bråttom hem för att hinna med allt han skulle göra innan han kommer in hit igen och vi ska gå på Marcus match. Hoppas på en lika bra match som igår :)

Jag skulle behöva slänga mig i duschen och fixa till mig lite men är så slööööö..
Men snart ska jag.
Måste bara kolla lite på Tradera först som jag typ blivit beroende av ;)


Kommentarer
Postat av: Gabbe

¨

Dåligt med bloggande tycker ja =( hehe hanssons då?? jag som är så sugen. kram

2009-10-27 @ 16:08:49
URL: http://gabiellahedlund.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Ja det blir bra det =) skriv när ni båda kan så anpassar jag mig.. vi hörs då kram

2009-10-28 @ 08:33:12
URL: http://gabiellahedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

När kommer före och efter bilderna på ögonbrynen?

2009-10-28 @ 10:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback