Födelsedagshelg

Godkväll kära läsare.

Nu har jag hittat på sladden till telefonen och äntligen kunnat ladda över bilder men bilderna på mina ögonbryn vart hela kassa... Jätte mörka så de syns knappt något :S

Annars idag har jag slagit in presenterna som mamma ska få i morgon när vi ska till Storvik och fira henne:)
Har även bakat kakor som jag ska ta med i mon och så tänkte jag baka en blåbärspaj i mon också att ta med.

Vi har även vart på kalas hos marcus släkting idag som fyllde år.
Jätte goooood mat va det.. å vi som ska in på church street i kväll med Kim & Linn..
Jag som nästa hade hoppats på att de inte skulle vara så god mat på kalaset så ja skulle vara hungrig till  i kväll haha.
Men så va det icke iaf :) Men börjar bli lite så hungrig iaf.. :) Breast of chicken går alltid i!!

Har nyss hållt på och pyssla här hemma också. Fick energi till tusan och ville dra i gång med en massa saker men vi ska ju åka snart så känns som de inte är någon ide :P
Det får bli i morgon om de blir tid över.



Just ja, va och shoppa igår och hitta en skit snygg jacka å världens mysigaste sjal!! =) Ska ha de på mig i kväll så fotar innan ja åker och lägga upp i morgon ;) Å ett rosa läppstift ;p Lite för rosa dock...


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du och ditt breast of chicken! Tröttnar du aldrig? :)

2009-10-18 @ 00:03:05
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: Anna

Haha tydligen inte ;) jag mår bra, förutom en hemsk bakfylla.. hur är allt med dig?

2009-10-18 @ 02:58:21
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: Anna

Så bra :) HAHA ja lätt, han är mina drömmars man dessutom ;)

2009-10-18 @ 15:37:34
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback