Godkväller

Har precis målat sista omgången på gungstolen (förhoppningsvis)!!
Riktigt tråkig målning..

Har annars vart en väldigt seg jobbdag.
Men fick veta att jag och två till på jobbet blivit utvalda att gå på e utbildning på arbetstid. Nice!
Så i morgon startar den i gång, ska bli spännande och förhoppningsvis givande.

Bjussar på lite bilder på mitt klaffbord och på mammas födelsedagspresent.
Men tyvärr är ju min mobilkamera värdelöööös så de är finare i verkligheten än på de här korten :)




Ni minns väl hur det såg ut innan ?





Mammas present.
En back som jag egentligen fått av henne för ett tag sedan. Men då va den rööööd.
Efter massa målningar och en text på så vart den lite finare.
Köpte badlakan och handdukar och bodyscrub, schampoo/balsam och la i.
Sedan fick hon en Gi-bok och en jaktmöss av M ;)






Föresten jag har fått mina bh:ar idag.
När jag först såg dem såg de himla små ut men de passade endå. Riktigt snygga på :) Yejj.
Nu ska jag duscha och sedan gå och läsa lite ur Luftslottet.




Kommentarer
Postat av: Has Fury

Fan vad fint :)

riktigt bra jobbat, men M sa till mig att det var han som gjort mera än hälften :)

2009-10-20 @ 08:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback