Gungstol

Fick hem gungstolen i går och jag bara älskar den. :)
Ska bara måla den vit å sen va det de där med att det inte finns någon plats för den :/
Får se om jag fixa en plats, spar den på vinden till jag flyttar (?) eller säljer den...
Men jag vill så himlans gärna ha den kvar :) Så fin och skön å sitta i...
hihi.


Har vart ut på promnix med jessica idag igen.
Lr idag igen.. va länge sen vi gick tillsammans nu. Igår gick jag en sväng med Frida å i helgen så gick jag själv :) Men jag har iaf hållt i och gått ca en timme om dagen i ca 3 veckor nu.

Nu ska ja ta och fixa mina naglar så dom blir fina :)

Tjing


Kommentarer
Postat av: gabbe

ja du gjorde de =) mmm fixat helt själv och det var ju jätte svårt. jag kopiera bara en text. =)

2009-10-07 @ 19:59:18
Postat av: Tina

har du ingen bild på denna sköna gungstol=) och vad ska du ha för den om du ska sälja den?? varför köper du möbler så kan du inte ha dom sen=) ??

2009-10-08 @ 10:20:42
URL: http://tjina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback