Ögonbryn

Tycker själv det är supertråkigt när andra bloggare inte uppdaterar sin blogg å nu orkar jag själv inte göra det :)
Känns som att jag inte har så mycket att skriva eftersom jag i princip gör samma sak varje dag...

De senaste dagarna har jag iaf hunnit med att sy kuddar, blivit hel besatt av tradera, åkt runt och ätit. :)
Åt creps hos marcus föräldrar i går och han hämtade hem massa kläder hit.
Och idag har vi fått torsk i storvik. Gottit :) Och i morgon ska vi till mormor och morfar på lunchen och ääta igen. Hehe.

Imålade ögonbryn (snea och såg onaturliga ut)
(å ja vill ha en ny header å ha bort den här bilden :)


Bild på tatuerade ögonbryn :)
Skyller suddigheten på min skit kamera som alltid. :)


Det är så sjukt skönt att de sitter där det sitter! Ångrar inte en sekund att jag tatuerade dem:)
Ska tillbaka den 9:onde och fylla i det som behövs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback