Tatuerade ögonbryn

Nu har jag tatuerat ögonbrynen!
Är så nöööööjd!
Har till å med tid över på morgonen att blogga som ni ser för ja slipper att stå och måla i dom jävlarna hihi ;)

Ska lägga in lite bilder sen, har före bild och sen ska ja ta efter bild.
Inte för att före bilden är så mycket att se me tanke på att jag inte hade några ögonbryn typ.
Men nu har jag ;)
Kletiga med vasselin är dem men de är bara att stå ut för snart blir dem fina.
Ska tillbaka om 6 veckor och fylla i dem ifall de behövs. Är på ett litet ställle ja vill fylla i den med en prick :D
Men ja är ju perfektionist när de gäller ögonbrynen..

Nu ska jag gå ner och invänta dom andra innan vi åker till jobbet.
halt ute idag :/



Kommentarer
Postat av: Gabbe

åh härligt ;D hoppas det blev bra

2009-10-13 @ 09:04:07
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Det låter kanoners det ;D vi ses vid hansons kl 12 jag går ner så kanske jag väntar där på er så beställer jag det jag ska ha.kramiz

2009-10-13 @ 11:26:35
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du gjort dom i Sandviken, var, vad kostade det? :)

2009-10-13 @ 13:37:18
Postat av: Thyran

Jag har gjort dom i Horndal på ett nyöppnat ställe men hon som gjorde det ha jobbat i Sthlm i 11 år med permanent makeup. Hon har öppningspris nu så det kostar 1800kr bara. Super och jätteduktig :)

2009-10-13 @ 14:11:14
Postat av: Anonym

Har dom nån hemsida, eller finns det före/efter bilder någonstans?

2009-10-14 @ 11:28:05
Postat av: Gabbe

meen å ;D okej i morgon??? jag kan

2009-10-14 @ 16:07:22
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: thyran

Ingen hemsida va jag vet, ja ska lägga upp före och efterbilder så fort jag orkar ;)

2009-10-14 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback