13 Sep

Heeej!

Fy sjutton va slöö jag har vart idaag.
Tror det kallas bakis! Vart lite mycke vin i går.. men trevligt va de =)

Firade födelsedan med en massa godsaker å massa främmande.
Fick verkligen jätte fina och behövliga presenter.

T.ex.
Borrmaskin
Armband
Extern cdläsare (tror jag det heter? )
Samt allt man kan behöva till en borrmaskin
Spikmatta
Klocka
En hylla & klädhängare
Pengar
Ansiskmasker å andra skönhetsprodukter
EnergiTe
Blommor
Silkesdroppar
Bodylotion
Premunation (ordet som jag inte kan uttala eller stava till) på Lantliv
Och sist men inte minst, chokladsnoppar

M.m.

På kvällen efter allt fika vart de som sagt vindrickning å sen sängen.
Och lite för mycket vin vart det kan jag erkänna..
Jag ramla till å med ur sängen i går kväll haha.
Så ja fick ett sår på benet å lite ont i huve ;)


Ne nu är det dags att gå ner och hämta tvätt igen :/
Usch å fy va tråk ddet är att tvätta i en tvättstuga.

/E



Kommentarer
Postat av: Gabb

meeeeeeeeeeeeen elin då hahha full nu då???

2009-09-13 @ 18:51:26
Postat av: caarro

haha ramla ur sängen som på dom gamala goda tiderna ;)

2009-09-14 @ 13:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback