Borttappad kisse.. :(

Oj va jag vart flitig nu. Från att jag kom hem från jobbet så har jag tvättat, fixat i badrummet, strykt kläder, plocka in kläder i garderoben och rensat lite här och var.
Så nu är det några saker mindre kvar tills på lördag när det är den stora STÄÄD dagen. Jag ser nästan fram emot det för jag vet att jag kommer vara så nöjd när allt är klart.
Ska verkligen storstädas, torka fönster, dra fram soffan, sängen osv och verkligen få det soprent här :)
Ska även försöka att hinna med att baka :S Hur ja nu ska kunna klämma in det men men...

I mon kväll ska jag och M på bio. Jag vill se En sommar med Göran men det vill inte han tror jag .. :/
Får se vad det blir...
Nå tips?





Min misse Indra har vart borta i 4 dagar nu.. Någon som sett henne kanske?
:(

/E

Kommentarer
Postat av: aaaaaaanna

Det med jobbet låter ju asbra :) Lycka till!



Tyvärr har jag inte sett din katt.. hoppas hon kommer fram snart! kramkram

2009-09-03 @ 21:54:24
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: madde

Sommaren med Göran eller nya beck tycker jag ;)

2009-09-04 @ 11:01:07
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback