Gooodmorgon.

Idag är en BRA dag, lite trött än så länge men annars bra!
Har vart ut med Mille på vanliga morgon promenaden..
Sen tog jag en vända med dammsugarn på morgonen också..
Hoppas inte grannarna vakna bara ;p Men nu e det fredagsfint utan dammråttor iaf..

Snart bär det av till jobbet och efter jobbet ska vi in till Gävle och shoppa.
För de är ju lön idag!!!!! :)
Till kvällen åker vi över till mamma å pappa i storvik och äter mat å gluttar lite på mitt nya booord.

Föresten, hon som köpte mitt månbord har skrivit ett mail att bordet inte passa hemma hos henne i SKÖVDE
och vill nu lämna tillbaka bordet?!?!
De har man väl ingen rätt till när det är privatannons?
Vi skrev inge kvitto eller kom överens om nått sånt iaf och jag vill ju inte ha tillbaka det heller, då skulle ja ju inte sålt det :)






Kommentarer
Postat av: josseee

hahahah vilket pucko!! då får hon väl i sin tur lägga ut en ny annons då! ;)

2009-09-25 @ 09:53:33
Postat av: thyran

Ja jag skrev så till henne, så skrev ja lycka till med försäljningen ;) Får se va hon svarar! Knäppgök!

2009-09-25 @ 11:05:37
Postat av: Tina

Lägenheten är på 63kvm och hyran är på 4900kr ca. Det är en liten uteplats.

2009-09-25 @ 23:54:39
URL: http://tjina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback