Grattis M!

Börja morgonen med att gå upp tjugo minuter tidigare än vanligt.
För att hinna väcka och gratta M och ge han presenter.
Han fick biljetter till Killer Queen som är den 22 oktober (tror ja?), en grå munktröja, en klocka, armband & halsduk.
Sen bar det i väg till jobbet som vanligt.
Och nu sitter jag här, har nyss ätit en macka med mozarellaost och druckigt kaffe. Hoppades på att bli piggare men njät.. Väntar på att Jessica ska ringa så ska vi ut och gå en promenad.
Röra lite på sig. Vi har vart ut på två entimmes promenader tidigare i veckan också.
Har inte kännt mig riktikgt friskt den här veckan så har inte velat sprungit nått.
Men på söndag hoppas jag på att det blir av.

I morgon är det fullt upp med först jobb sen kalas för M på kvällen och sen på lördan är det kalas för mig hela dagen. 
Kom på nu att jag ska springa ner och kolla om de finns nån tvättid nu. Skulle vara bra isf :)

Grattis igen min mys!!




Tjing
/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah

2009-09-11 @ 08:52:12
Postat av: Thyran

Min ditt pucko :) Jag ser vem du e som kommenterar ju även fast du inte skriver namn ;D Hihi på dej med :D

2009-09-11 @ 10:53:03
Postat av: Gabb

Hälsa grattis till M och grattis till dig i morgon ;D

2009-09-11 @ 13:36:58
Postat av: Gabb

Spännade och läsa din blogg sen så man vet vad du fick i pressent ;D duuuuuuuuu tacos snart??? vi lär planera in ett datum puuuuuuuuusssssssssss

2009-09-11 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback