It`s the end of the world...

Hello
Har fått lånat Hassans mobila bredband så nu tar det förhoppningsvis inte en halvtimme att blogga ;p
Tack Hassan (Ledare & grundare av FURY)

Idag efter jobbet åkte jag ner på Crispin med mina Björnborg skor.
Bokstäverna hade börjat ramla av.. kul.
Stod tex. Börn Borg :D
Så lämnade tillbaka dem. Men vill ju ha sånna skor men vill ju så klart inte att texten ska ramla bort så nu lär jag leta vidare..puh.



Efter det stressa jag hem och laga qournfärssås och pasta och när jag endå vaa i gång så gjorde jag en tacogratäng som är klar tills i mon kväll , bara stopppa in i ugnen. Skönt å slippa laga mat efter jobbet.
Promendera sen ut på en timmes promenad och nu äre idolmys här.
Sen andra avenyn å sen blir det äntligen sängen.
Sjukt va skönt det är att sova!!


Kommentarer
Postat av: Hassan

Oj OJ vilken bild!

här med utser ja elin gunilla Hedberg

Till 50% av fury du kommer ja fullt stöd o styra o ställa hur du vill!

välkommen!

Har ja Hjärta för Klubben!

2009-09-30 @ 08:25:17
Postat av: Sudden

Jag är fortfarande grundare, founder, ledare, skapare och allting som Fury startades med. Allting grundades utav mig, SUDDEN FURY! Tack och hej

2009-09-30 @ 08:31:14
Postat av: Thyran

Founder, jag antar du menar foundation?

Håll dig till det du så styr jag och Hassan Fury till toppen!

2009-09-30 @ 08:43:47
Postat av: Sudden

Ni får väl styra hur mycket ni vill, men bara efter de kriterier jag har satt upp för hur Fury ska styras.

2009-09-30 @ 08:49:08
Postat av: thyran

"Kriterier" så adelt!

Vi kan låta dej tro att du styr men vi vet ju hur det egentligen ligger till ;)

2009-09-30 @ 09:08:22
Postat av: Hassan

helt rätt elin :)



Imorgon är det frukost :)

2009-09-30 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback