Loppis

Ska börja med att erkänna att jag ljugit lite i bloggen.
Skrev att vi skulle se män som hatar kvinnor i fredags.. så vart det inte för mamma hade glömt att skicka med skivan i fodralet. M vart lite så suur dåå ett tag ;p hihi.
Sen till lögn två, vi färgade aldrig utväxten. Haha =) Så nu vet nu det.

Igår kväll va vi in på church street.. lika gott som vanligt..
Men fick så himla ont i magen på kvällen. Ätit lite för mycekt antar jag. .
Men nästa ggn vi ska ut å äta ska vi prova nån annan restaurang iaf.

Idag har jag vart i väg på Loppis i Ockelbo med jessica och alexandra.
Hittade en sockerlåda där för ynka 20 kr. Sen på vägen hem såg vi en Loppisskylt så vi svängde av och där hittade jag 2 söta ljusstakar och gardiner men jag ångrar nu att jag köpte gardinerna för jag hittade på ett par andra i gaderoben här hemma som jag hade glömt att jag hade. Så dom har jag satt upp i stället :) Men inte någon större förslust när man fyndat på loppis! :)
Sen i  morgon får jag förhoppningsvis hem mitt nya projekt som jag ska fixa upp.

Lägger ut bilder senare eller en annan dag.

Sitter å håller koll på klockan å funderar på vad ja ska göra i en timme till ?
Hinner inte direkt påbörja något här hemma iaf.
Ska hämta upp Mårten kvart i för att åka ner på jvallen å kolla på seriepreimären Alba-nått lag ! :D

♥   ♥   ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallåååååååååååååååååååååm där!! missa du min förra komentar??????????? aaaaaaaaaah.. haha nä vill ni komma hit på fredag? tacos, vin, singstar ;D puss

2009-09-20 @ 16:54:48
Postat av: gabbe

ja glömde skriva att det var från mig ;D

2009-09-20 @ 16:55:33
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Fredag som kommmer =)men ni får bestämma om nästa fredag ändå passar bättre så går det också, men jag tycker nu på fredag... kraaam

2009-09-21 @ 16:55:40
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Gabbe

hahaha ;D ja vi tar nästa fredag blir bra de.. ska till valbo på fredag så det kanske blir lite stressigt så nästa fredag tar vi.. kram

2009-09-22 @ 08:27:57
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback