Slapp i soffan

Nu så.. Nu e jag verkligen helt slut, på riktigt.
Efter vi hade städat så hämtade M pizza, som belöning... de va vi verkligen värda efter all städning.
Vart så himla trött efter vi hade ätit men skulle skjussa i väg M på lagfest å så åkte vi in på Willys innan så jag köpte ingredienser till bakning.
Så när jag kom hem satt jag i gång med att baka..
Blåbärsmuffins, Crispy cocolate chips och Dumlegömmor.
Ska baka snickerskakor (eftersom vi ätit upp dom jag bakade för nån vecka sen) och negerbollar chokladbollar (barnsligt gott) nån dag i veckan också har jag tänkt. Orkade verkligen inte fortsätta baka nå mer idag :)

Det som står högst på listan nu är att ta en dusch lite snabbt och sedan så börjar det en film på 3.an som låter helt okej. Håller tummarna för det.

Lägger in en bild på vitrinskåpet, före och efter.






Bokstäverna som bror gjorde åt mig.

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

lär ju bli bra fet ni:P

2009-09-05 @ 23:21:43
Postat av: thyran

Haha ja visst ! ;) Om inte annat är det tills jag fyller år! Puss påre.

2009-09-06 @ 10:03:37
Postat av: Millan

Herre vilken skillnad det blev! Jättesnyggt! :)

Kram Millan

2009-09-06 @ 22:00:57
URL: http://macmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback