Spikmatta innan sovdags

Nu e jag nyduschad och nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund.
Kommer säkert somna.. är ju så skööönt och avslappnande.
Men antar att antingen M eller nån av hundarna väcker mig med en puss om jag somnar ;)


Föresten, har lagt ut mitt månbord på blocket.
Lite på vinst eller förlust. Får jag inte vad jag satt ut det för så har jag det kvar.
Är ju fint men skulle vara kul om man kunde få det sålt för det jag vill ha också.
Jämfört med de andra som ligger ute så ligger det i samma prisnivå bara att mitt bord har en fin text :)







Puss & Sov gott

/E

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! varför ska du inte ha ditt bord kvar för?? Tycker det är jätte fint med texten.

2009-09-15 @ 09:48:28
URL: http://tjina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback