HM-beställning

Idag har jag fyllt på min HM-beställning med ett par kilklacksskor.
Så fina och förhoppningsvis har jag det i slutet på veckan:)



Har vart ute i ladan i kväll och målat en vända på vårt nya tvskåp. Förhoppningsvis så va de sista vändan med färg också. Så kanske vi kan ta in det i morgon. :) Först när det är på plats kan jag börja sätta upp lite saker på väggarna och få det mysigt här. Skulle vara skönt att få det någorlunda klart på nederplan tills vi fyller år och får massa besök.
M fyller den 10:e och jag den 12:e så i år slår vi ihop kalaset och har det den 12:e :)
Har börjat funderat på vad man ska bjuda på när det kommer att komma så många fler än jag är van med...
Antingen Smörgåstårta och sen vanlig tårta eller så massa godsaker å tårta. Hmm.

/E

Kommentarer
Postat av: caaarrooo

dom där klackarna har jag med, super fina på;)

mycket snyggare på foten än på bilden!!

är det bra med dig annars?

2010-09-01 @ 22:04:55
Postat av: Thyran

Jasså, hoppas på att mina kommer i mon :) Ja allt är bra med mig annars. Med diiig då?? :) Nå skoj som hänt på sista tiden ? Kraam

2010-09-02 @ 10:14:47
Postat av: caarro

hihi precis =)

det är bra med mig med. ne inget skoj alls, jag bara jobbar och jobbar står själv 10-20.00 utan lunch nu hela veckan :( buuhu. men snart är det helg.

har du gjort nå skoj?

krams

2010-09-03 @ 11:54:51
Postat av: thyran

Ååh idag kom skorna, såå fina dem va men lite stora i storleken bara :/

Utan lunch?? Varför... vart jobbar du nu då, samma ställe eller ? Nee inge skoj direkt... pysslar för de mesta här hemma och försöker få någon ordning :) Kraaams

2010-09-03 @ 16:12:51
Postat av: carroo

ja dom är lite stora i storlken, men det gör ju inget ;)

jobbar på samma ställe nikita hair i lijeholmen. ne men man får äta i dörröppnigen, går inta att gå ifrån salogen när man är själv :(

hur går det för dig på jobbet? har ni haft någon inflyttningfest ännu?? väntar på inbjudan ;)

kraams

2010-09-06 @ 13:56:10
Postat av: thyran

Jobbigt å inte kunna sätta sig en liten stund å äta men men. Jo jobbet rullar på. Ingen inflyttningsfest än :D haha känns som de rann ut i sanden. Vi har fullt upp och har inte haft nå fest här :) Men ni är välkomna att komma över på lite fika när ni är hem nästa gång!! :) Kraaam

2010-09-06 @ 19:31:14
Postat av: micki

Så snygga skor!

2010-09-11 @ 19:46:13
URL: http://mickicasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback