Semesterns sista dag

Sista semesterdagen idag... Fy tusan va fort semestern gått.
VI har rustat oss igenom hela sommaren kan man säga. Men fint har vi fått det :) det riktigt klar med saker på väggarna å såå än.. Men de kommer.

Idag har vi haft huset fullt av först M`s pappa och morfar som har vart här och hjälpt oss med elen. Vi håller på och drar om all el i huset. Eller vi och vi, M`s morfar gör det. Sen på eftermiddan gjorde jag en hallon och chokladtårta  och så kom mamma, pappa, bror, mormor och morfar över också på namnsdagsfika :) Jag hade namnsag i går och de är tradition med tårta då men mamma å pappa va i stugan så de fick bli i dag i stället.

Jag har även hunnit med och vart på loppis idag. Köpte en gammal fotölj/stol som jag ska måla och klä om.
Den är asful nu men kommer blir väldigt fin när jag är klar med den :)
Till nästa sommar funderar jag på om vi ska ha loppis i våran lada också :) har så mycket saker som man skulle kunna sälja av.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback