Tröttis

Har precis landat i soffan.. efter jobbbet idag åkte vi för andra dagen i rad hem till mamma å pappa och fick mat där. Himla skönt att slippa laga mat efter jobbet ibland :p
Sen när jag kom hem så satt jag mig i soffan och jag skulle kunna somna på 1 sek om jag slog igen ögonen men i stället så ska jag ut och gå en långpromenad.

Får se om jag blir piggare av det annars blire bara mys i soffan när jag kommer hem.

I dag har jag vart in på Blommor & Rum och handla lite krimms. En Välkomst-skylt, ett tyghjärta och en zinknyckelring. Hade presentkort där, alltid kul att handla sånt där :)

Å i morgon är det fredag, nästa hela första jobbveckan är avklarad. Har gått mycket bättre än förväntat att komma tillbaka till jobbet igen. Brukar i vanliga fall vara så himla segt å deprimerande men inte i år :) hihi.



/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

jaaa jag vill spinna ;D jag är på

2010-08-05 @ 19:27:56
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback