Vilodag

Vilodag vare idag ja. Har haft en riktigt slappkväll.
Målade lite grejer ute i ladan när jag kom hem å sen kom mamma ner och vi tog en promenad runt vall.
Sen har jag bara tvättat å slappat. Tänkte klippa gräset mne såg att klockan va åtta redan, kanske inte så jättepopulärt av grannarna om de kollar tv eller så.

Vi har börjat jobba halv åtta till halv fem på dagarna. Så skönt att få den där extra halvtimmen på eftermiddan.
Även fast det bara är en halvtimme så gör det så himla mycket att komma hem lite tidigare.

Min fantasi tog slut nu :D så de blir inte mer skrivet idag.



Min prins;)

/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

åhh vad skönt att sluta så tidigt ;D duuuu nästa vecka börjar Tindra på dagis på tisdagen. ska vi käka dårå??? eller vilken dag som hellst nästa vecka. kraaam

2010-08-17 @ 10:55:08
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback