snart julafton :)

Hoho. Nu va det ett tag sedan sist.
Idag har jag vart ledig. Himla bra jobb man har.. ledig idag och sen blir jag ledig dagen innan julafton också bara för att jag gjort ett bra jobb :)
Sen har jag även tagit ledig i mellandagarna.

Idag tog jag en riktig sovmorgon. Vaknade inte fören i tiotiden.
Gick upp och åt frukost, har fått hembakat mörkt bröd av mormor som är så himlans gott. Med russin i, så de vart det till frukost.
Mamma skickade ett sms och undra om jag skulle med till valbo när hon sluta jobbet. Så marcus skjussa in mig till sandviken vid tretiden och så åkte mamma och jag vidare till Owes och sen Valbo.

Handlade en stor kristallkrona, en stor lykta och ett runt fönster till toadörren.
Fick även med mig sista julklappen och en klänning till julafton :)
Nu är det bara julmaten som ska inhandlas men de tar vi nog på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback