Då va de måndag igen

Sitter och kollar på outsider där de handlar om elallergiker. Stackars människor. .

Tidigare idag har jag jobbat otippat va :) Har vart fullt upp på jobbet idag.
Men å andra sidan går tiden undan när man har fullt upp.
Efter jobbet åkte jag i väg på spinning, första passet sen förkylningen. Men de va inget som kändes utan de gick bra.
Så den här veckan ska jag köra igång igen med träningen.
Tisdag, spinning och torsdag också. Sen eventuellt på lördag också.
Beror på om vi ska fira mormor på lördag....

Mormor fyller år i morgon så vi ska ner på lunchen till dem och fira lite. Jag måste springa i väg och handla nått litet på rasten i morgon att ge hennne. Men sen tror jag vi ska fira mer på lördan när alla kan vara med.

Är förövrig supernöjd med håret iaf har jag kommit på :)
åååå jag vet att jag är tråkig som inte lägger ut nå bilder men ja oooorkar bara inte.


Kommentarer
Postat av: gabbe

ja det passar bra de ;D ses vi på torsdag då kram kram

2010-02-09 @ 12:21:29
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback