Imorgon är jag frisk!

Jag har bestämt mig, från och med i morgon så kommer jag att vara frisk.
Med den inställningen så tror jag att jag kommer att vara frisk i morgon också :) inställningen kan påverkar mycke kan jag lova. Vi får väl se vem som vinner, jag eller förkylningen. Ni hejjar väl på mig ? :P

Idag har jag bokat klipptid på Shape på sandbacka.
På lördag klockan 13.00 ryyyker håret ! Shit.. får lite ångest bara jag tänker på det.
Men jag är så trött på att ha tråkigt hår som bara hänger och som jag inte orkar fixa.
Jag måste göra något nytt bara! Det ska bli kortare och rockigare... Har en bild på hur jag vill ha det och jag hoppas det blir som jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback