Loppisfyndat

Dessa söndagar... även fast det är en av de två lediga dagarna man har varje vecka så är söndagarna inte nå vidare. Konstigt nog. Man borde ju ta vara på den här dagen och vara glad över att man har ledigt.. som man gör på lördan men icke.. 
Jag har iaf hunnit med och gjort en massa nytta här hemma idag.
Frostat av frysen, nu ligger maten ute på balkongen:) Tvättat, dammsugit, lagat matlådor till veckan, stor handlat.
Pyntat ut mina loppisfynd. (Vi har för liten lägehet *Morr* för ja får inte plats med allt:)

Tänkte visa er mina senaste fynd.


En skvätt vitfärg och sedan lite björkved i den :)


Så länge blir det kudd & filt förvaring


Rostig stormlykta som jag ÄLSKAR! Den är lite större än va de brukar vara.
Nya gardinera  i bakgrunden också. Gick inge bra att knäppa kort på dem för solen bländade.


Till sist en fikabricka som ska få vitfärg på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback