Qourn

Vi är LEDIGA i morgon. Man skulle kunna säga att det kommer att vara underbart skönt att få sova ut i morgon bitti och få en extra dag på helgen. Vi är lediga för att vi gjort mer en femdagars jobb på fyra dagar kan man säga. Bra deal att få vara lediga då tycker jag :)

Och det är skönt att få vila lite extra med min nedrans förkylning som vägrar ge med sig.
Jag vill ju bara vara frisk och få TRÄNA. Känner mig lat när jag inte tränar..



Idag när vi kom hem från jobbet så slängde jag i hop Lassangette. Himla enkelt att göra och super gott med sallad till. Så klart använde vi qournfärs i stället för köttfärs. Vi äter aldrig köttfärs längre utan använder jämt qourn. Eftersom jag inte gillar själva grejen med kött... Kanske låter knepigt i era öron men när det finns ett bra alternativ som qourn så tycker jag det är superbra:) Det kan jag äta utan illamåeende,  inga klumpar å inga benbitar å utan kött lukten.  Qourn är KING =)


Kommentarer
Postat av: carrrrooooooooooo

qourn är bäst, håller helt med dig med massa brosk å ben bitar i köttfärsen, det är bara dom som inte tuggar maten ordentligt som inte känner klumparna...bläää.

ha ni hittat nå mysigt hus i viken? :D



2010-02-19 @ 20:08:36
Postat av: thyran

haha ja precis ;p Å Anna Anka då som är broskälskare :P

Vi kikar runt lite, inte bara viken heller. Men vi får se vad vi kommer fram till.. kommer ut rätt dåligt med hus på hemnet nu :/

2010-02-19 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback