Spa

Sitter i soffan och är så hiimla slöö och mysigt lugn i kroppen.
Vi har nämligen vart i Högbo på spa med jobbet. Underbart skööönt.. Vi fick fotbad, fot/vad-massage, rygg/nack/huvud-massage och det var helt underbart och jag ville inte att de skulle ta slut :) Sen efter massagen  fick vi sallad som däremot inte alls va något vidare. Alltid ska man väl ha något att klaga på ? ;)

Annars så är jag fortfarande inte HELT hundra frisk så har inte träna på hela förra veckan å inte heller den här veckan. Sen går mitt kort ut den sista den här månaden. väldigt drygt med tanke på att skatten på bilen kommer denna månad också..

Min älskade Mille fyllde år i måndags också, 4 år är han nu min lilla griis.
Jag har alltså haft honom i 3 år occh 5 månader!!!!
Från ett dampmonster till världens mysigaste hund. Vilken förändring.


En Puss & Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback