Den här dagen - Check

Äntligen har jag slagit mig ner i soffan. Åkte direkt till parkbadet efter jobbet idag.
Tränade spinning i 45 min och sedan Core 30 min på det. M kom och hämta mig och när jag kom hem va jag inet speciellt hungrig så det vart en cambridgedrink idag också. Kul å se om de blir nå resultat på vågen :)

Jobbet rullar på, dock med vissa uppförsbackar kan man väl säga :)
De är segt med nya mål vilket innebär gör mer för samma pengar... Finns väl ingen som tycker att det är roligt.

Jag borde ta och dammsuga här hemma, de skulle ja göra redan i går men de blir inte av.
Jag är så slöö. . När ja väl slagit ner rumpan så kommer ja liksom inte härifrån :p
Imorgon kansek jag kan ta tag i det ;p

Ska kolla på Unga mödrar nu.



Millemys i soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback