Glad & Less

Som vanligt så har jag jobbat idag å sen åkte jag i väg på träning.
När jag kom hem så hade min älskling vart och köpt en skohylla. En jättefin, vit med korgar :)
Har kollat på den flera gånger men när vi vart å handlat på coop och den har stått utanför jysk..
Den kommer bli å fin i hallen :) Ja packa upp den men sen gick luften ur mig å jag kom på att jag absolut inte skulle orka sätta i hop den i kväll.... Har inte de bästa tålamodet för att sätta i hop möbler heller... Får ta tag i det ihelgen!
Tack älskling!! :)


Till nått annat tråkigt, blir så arg å ledsen på att vissa saker ska vara så orättvisa.
Blir mer less när det rör andra än mig själv också. Och speciellt när man  jag inte kan påverkad något alls.
Jag håller alla tummar och tår att det blir bra och löser sig till de bästa!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

tjoooo!! Tack tack säger hon=P.. ne jag har inte hört något om dagis än =( tråkigt att vänta på svar. Vill komma och jobba ett tag ju, men om inte de tar emot mig på tt så vet jag inte om man kanske skulle hitta nå nytt jobb. jag har ju en fast tjänst. jaja nog om de =P allt bra med er? kram

2010-01-29 @ 11:30:36
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback