Händelserik lördag

Sov till elva i dag, vart inge spinning ;p Berodde nog mest på att jag va hos Josse och Frida i går och drack vin och åt tacos. Satt å pratade tills klockan vart runt halv ett å sen hämta M mig. Åkte hem och soov. Å de va så skönt att sova ut i morse.

Vi gick upp och åt frukost och sen satt ja i gång med att bygga i hop skohyllan. Vart jättefin där i hallen.
Sen städa vi och duscha å fixa oss. Åkte med hundarna till forsbacka och så åkte vi vidare till Owes och sen köpis.
Handla en dörrmatta och två tröjjor till mig och så hitta jag 3 stycken bh:ar. Lycklig!!!
Ja har jättesvårt att hitta snygga bh:ar i storlekar. Men va in på kappahl idag och hitta en vit spets, en svart spets och så en rosa. Och allt som allt vart det 360 kr. Va rea på den ena å sen fick man 25 % på en vara. Kalasklipp :)

När vi åkte från köpis köpte vi med oss budapestbakelser och semlor och tog med till forsbacka så där vart det fika.
Åkte sen vidare till ica och storhandla mat. När vi väl landat hemma i soffan så ringde kim å fråga om vi va sugen på att bowla... fanns tid om tio min så vi slängde oss i bilen och åkte ner.
Men vi har konstatera att bowlingstället i sandviken är värdelöst. för stora hål o kloten så man får inge fäste, tappade dem flera ggr. Å dom som fanns med bra hål va för lätta så när man träffa bra så fick man inte ner så många käglor.
Ne tacka vet ja jernvallen eller i gävle :)

När vi sedan kom hem så laga vi tacos och drack rött vin. Nu ska vi se Wallader - skytten :) sen är de nog för idag.


Kommentarer
Postat av: ´Gabbe

hej hej! nej jag söker inte annat det vill jag inte heller. Jag vill komma och jobba i april till mitten av juni men allt hänger på en dagis plats då =P guuud ja vi måste äta lunch snart.. Fredag?

2010-02-01 @ 10:11:33
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback