Här kommer ett till inlägg :)

Sen sist har jag hunnit med att tvätta klart, vi hade massor med tvätt vill ja lova men nu hänger de fint på tork här i lägenheten. (Som ja sagt tidigare så går de inte att torka tvätten i vår tvättstuga, värdelöst)
Vi har vart ut på promenad med hundarna, lekt kuragömma med dem :) så oj va de fick springa och nu ligger de däckade här hemma. En i sin säng och en på mattan.
Hoppas temperaturen håller i sig så man kan fortsätta att gå ut och gå längre promenader med dem.
Både jag och hundarna samt katten har blivit tokiga på att de inte gått att vart ute när det har varit så kallt.

Ja va nyss i väg till ica och handlade mat för veckan.
Kommer bli en smockfullvecka med träning, promenader, jobb och skojigheter.

Så här ser veckan ut.


Måndag: Box 75 min (el spinning 45 min om de inte blir Box)
Tisdag: Spinning 45 min. Långpromenad med hundarna. M åker till göteborg.
Onsdag: Spinning 45 min. Långpromenad med hundarna.
Torsdag: Åker till Sthlm med jobbet. Vilodag från träningen. Hundvakt av mamma o pappa
Fredag: Sthlm med jobbet. Box 60 min (om ja hinner hem)
Lördag: Spinning 60 min. Bowling, chursch street och queenkonsert med jobbet.
Söndag: Vilodag, och som jag kommer behöva det! Hundarna kommer hem.


Yes! Vart sugen på att göra en ny skiva men vet ej hur ja får tag i låtar ?!
Antar ja lär vänta tills M kommer hem...


Så här bekvämt brukar Mille ligga :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback