Idag igen

Äntligen får jag slappa lite. Har vart full speed hela dagen idag för att hinna med allt.
Efter jobbet tog ja ut hundarna och lät dem springa lite, packa sen in dem i bilen och åkte till valbo och hämta ut min mini pc på Siba och mamma mobiltelefon på elgiganten. Sen hem igen och bort till friidrottsarenan och släppte hundarna igen för en längre springtur.
Hem emellan de och slängde bokstavligen i mig en macka och sedan ner på spinningen 45 min.
Stresskväll kan man säga. Men nu har jag i af duschat och sitter och bara njuter i soffan.

Borde ta i tur med tvätt och disk men vem orkar de halv tio på kvällen ? :) Ne de får bli i morgon...
Då lär ja packa infö sthlmsresan också.
Så har jag spinning 45 min då också.
Skulle ha färgat håret också, utväxten. Men de tror jag inte att ja kommer hinna.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är ordning på dig, lite skillnad jämfört med här borta.. :) puss

2010-01-20 @ 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback