Inge Box men Spinning i stället

Det vart spinning idag, 45 min! =) Va ett helt okej pass. Men lite tråkigt att de inte vart någon boxning, va så länge sedan nu men men...
När ja kom hem hoppade jag in i duschen, fick jordens sendrag i ena vaden. Känns fortfarande i den, aj aj.

Fick sms om att min dator kommit tillbaka från lagningen idag också.
Så ja har lagt upp en plan för morgondagen hur jag ska hinna med allt för att hinna hämta den :P
M åker ju till gbg i morgon så då blir ja "ensamstående med hundarna och lägenheten" hehe.
Men åker ja direkt efter jobbet hem och hämtar hundarna och släpper dem så de får springa av sig och sedan får de följa med in till valbo och så hämtar ja datorn och hem med den och vovvarna å så i väg på träning.
Yes, de ska nog gå ;)

Kommer bli tomt när M inte är hemma... är ju inte van att sova själv.

Ska varna för en vidrig färdig matlåda som ja åt idag.
Pasta Lasangette hette den och det som skulle vara så kallad köttfärs var som stora sega bråskbitar.
Skit snuskig!!
Mår illa så fort jag tänker på den där matlådan. VIDRIGT bläbläblä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback