Kommer alla ihåg att vaccinera sina djur?

Äntligen på lite bättre humör...
Jag skulle åka över till storvik och hämta hem vilddjuren tidigare idag. Så går ut och startar bilen och ska börja skrapa rutorna och de va stenhård is på dom och eftersom fläkten är pajj mot framrutan i min bil så tog det 30 min att få bort skiten på framrutan! Va så arg och dyngblöt i svett när jag väl va klar. Satt mig i bilen och sura, ringde pappa å skällde om bilen. Vred på musiken högt och skrek åt alla som körde sakta framför mig. Haha. Lite roligt nu i efterhand ;D
Åkte till ica för att handla mat och in på rusta där jag tröstshoppa två kuddar bara för det va så synd om mig. Så när jag stog där ringde pappa upp pch fråga om han skulle göra pannkakor åt mig. Då vart jag lite gladare iaf :)

Har nyss vart ut på en lite längre promenad med hundarna. Skönt att ha dem hemma igen!
Satt nyss och kolla i deras vaccinationspapper för jag fick för mig att de skulle ha vaccin varje år men det va varannatt. Såg då att Otto inte fått vaccin sedan nästan 4 år tillbaka!!! Inte så bra alls med andra ord, så jag ska ta och ringa om det direkt i morgon. Vi har ju bara haft Otto i mindre än ett år och ja har tagit förgivet att han fått sånt.

Nu ska jag slänga i hop en tacopaj på dinkelmjöl.
Får bli tillmatlåda och kvällsmat tills i mon eftersom jag fortfarande ät mätt på pannkakorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback