Bryt i hop och kom igen.

Efter att ha brutit i hop och ryckt upp mig igen så är vi en bra bit på väg i både vardagsrummet och köket nu :)
Hallen är näääästan klar.. bara lite färg på lister kvar så den räknas som klar (iaf om man jämför med kök och vardagsrum;).
Men idag har vi fått hjälp från VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ !

Allt går så himla fort när man är många som håller på.


I morgon ska det målas en sista vända i köket och hyllplanen ska upp samt att några bräder ska på plats sen är det klart... ne just ja bänkskivan ska betsas också :) Sen så;p
Vardagsrummet där ska de målas väggar några vändor och tapeter ska upp på fondväggen samt lister ska målas.
Just ja, lister till köket ska köpas också å målas :D Men i vilket fall känns de som att de inte är sååå långt kvar innan nedervåningen är KLAR :)
Å de är GULD värt att få all hjälp som vi får från alla håll!

Nu ska jag snart försöka sova för jag har ställt klockan på kvart i fyra för jag ska skjussa in bror till jobbet.

/E

Kommentarer
Postat av: gabbe

jaaa inte har man hunnit med et besök heller =/ får komma nån helg i stället då ;D ?. Hur känns det att börja jobba igen då? lär väl kom,ma förbi jobbet också någon dag. Öjj bilder vill vi ha.

2010-07-31 @ 19:20:56
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: illepille!

HALLÅ IN MED KORT NUDÅ! FÖLJER DIN BLOGG SOM OM JAG VORE EN STALKER

2010-08-01 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback