Lugn dag

Idag har det inte blivit allt för mycket gjort här hemma, å det har vart skönt att fått tagit de lugnt.
Åkte i väg på förmiddan och köpte tak- och golvlister som jag har hunnit med och målat två vändor. Så nu står dom på tork men tror de får vänta tills i morgon innan vi tar tag i å sätter upp dem.

Eftersom ja visste att mormor och morfar skulle komma och hälsa på så slängde jag ihop en blåbärspaj på förmiddan också. När dom kom så hade mormor lagat pannkakor och köpt jordgubbar och tagit med till oss, gulligt gjort :) Så de blir vår kvällsmat idag.

När vi hade fikat blåbärspaj å kaffe så åkte vi till hammarby på loppis. Hittade bara en fin glaskupa..
Hittade iof en fin gammal stol som man skulle kunna göra riktigt fin med lite färg och tyg men har inte riktigt tid för sånt pyssel nu så den köpte jag inte.

M är och spelar tennis i sandviken, hoppas på att han kommer hem snart för jag vill ha pannkisar!! :)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback