10

Jag är så jävla godissugen rent ut sagt men NEJ, jag ska inte bryta det här.
Men gud vad det skulle vara gott med kylskåpskall mjölkchoklad och ett glas mjölk. Å ja dööör.

I 10 dagar har jag hållt i det här nu och vägde mig i morse och är nu nere på 57,4kg.
Bara 1,4 kg kvar så jag kan ju inte kalla på mållinjen.

Imorgon är det torsdag, den här veckan har verkligen bara rusat förbi. Snart är det helgen igen:)
På fredag har vi bjudit hit mina föräldrar + bror och M`s föräldrar på mat, ska bli trevlig. Vi var och storhandlade idag så det är klart.

Nu visar dom maltesersreklam på tv. JAG SOM ÄLSKAR DOM!

Ne ja måste gå och fylla på vattenflaskan och tanka på med vatten så godissuget förhoppningsvis ger sig lite. Är ju sängdags om en timme så tills dess ska ja väl kunna hålla ut :)

Nattinatti.


Kommentarer
Postat av: gabbe

vad duktig du är då elin ;D du får nog bli min peronliga guide sen när det är dags för mig ;s

2010-03-11 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback