DE har vänt

Jag har haft en riktigt skitvecka psykiskt rent ut sagt. Har verkligen vart deprimerad utan egentligen anledning.
När klockan har ringt på morgonen har jag velat slänga telefonen i väggen och bara somna om. Sen när ja kommit till jobbet har jag kollat på klockan tusen gånger för att väntat på att den skulle slå 17.00. Och de gör att dagarna går fruktansvärt sakta. Sen när jag kommit hem har jag "stressa" som en tok för att hinna göra mat, ut och gå långt med hundarna och hinna slappa i soffan. Av nån anledning så har jag STRESSAT för att hinna med sånna saker. Vilket är sjukt när jag tänker på det. Jag har mått dåligt för det vart så stökigt här hemma men endå inte orkat stääda. Jag var skitförbannad på handelsbanken för att det inte gick att ladda ner bankid och kolla skatten, så arg att jag ville sätta mig ner och skrika och grina bara. Jag är iof fortfarande irriterad på att de känns som att handelsbanken ligger 10 år efter i tiden jämfört med andra banken. Så fort vi köper hus så kommer jag byta bank.

MEN, idag tror jag mitt humör har vänt! På eftermiddag nämligen:) För det har vart en riktigt bra och rolig dag på jobbet och när jag kom hem så bjöd M på sushi och så efter de fick jag ett ryck att ut och springa. Och som jag sprang. I vanliga fall brukar det handla om joggingtempo för mig men idag SPRANG jag verkligen konstant i en halvtimme. Kanske inte låter så mycket men för mig va de det för att vara första gången jag springer på ca 4-5 månader och i de tempo jag sprang. Så nöjd:) Och glaaaaaad. hihi. Och att det är fredag i morgon gör inte saken sämre.

Så nu hoppas jag mitt humör håller i sig och att det blir en riktigt bra helg. Eller jag se till att de blir en riktigt bra helg:)
Hoppas ni får en bra helg ocskå.

KRAM
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback