Femte & fredag :)

Idag slutade vi elva på jobbet. Det är så himla VÄRT att få gå hem lite tidigare på fredagarna. Har sagt de förr och säger det igen :) När ja hade släppt av Kim så åkte jag i väg till ICA för att handla massa frukt och grönsaker samt taco-grejer. Jag trodde de skulle vara lite folk på affären eftersom klockan va halv tolv ca men icke..
De va såååå mycket folk, mest äldre då. Men kom därifrån med två stora kassar iaf.
Så nu är kylskåpet uppfyllt med massa nyttigt. Köpte en loka att "festa" på ikväll och frukt att göra fruktsallad på ifall att jag blir sugen på nått sött.

Är som sagt femte dagen med Cambridge och jag har inte vågat vägt mig än..
Men jag äter alltså en Cambridge-shake till frukost och sedan vanliga mat till lunch med mycket sallad och sen en shake till kvällsmat. Jag kan lova att Kakao och kakaomint smakerna är HIMLA goda. Kakao är min favorit nu, det är som att dricka Marabou/Oboy :)
Idag har jag druckigt shake till lunch också för tänkte äta tacos tillsammans med M nu på kvällen.
Och SOM jag längtar efter det !!

Vi har kommit på att om vi ska flytta så kommer vi att behöva MASSVIS med nya möbler och grejer så nu ska de sparas pengar. Vi betala nyss klart resan så det är avklarat så får vi ta å leva lite snålt så vi kan spara så mycket som möjligt ett tag framöver nu.

Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback