Nu är det söndag...

Sikken härlig dag jag har haft idag.
Började med en promenad ner på stan för synundersökningen. Hade inte fått nå sämre syn men däremot trodde hon att jag vänjt mig med glasögon och att jag skulle behöva "terminalglasögon" att använda när ja sitter vid datorn/tv. Så har lånat hem 3 stycken bågar men jag ändrar mig varje gång jag provar dem... Ena stunden känns de som ja bestämt mig å andra stunden tycket ja inte alls dom. Hrm.. smakråd tack.

När ja kom hem från synundersökningen så tog jag ut hundarna på en långprommis och sedan har jag slappa lite emellan promenderna å spelat Mario Cart:)
På kvällen kom Josse och hälsa på och vi knata ner till Ica och handla och sen hem igen så totalt har jag fått ihop 16700 steg idag, vilket är väldigt bra :) men jag har även ätit därefter..

Ja lagade bakad potatis med röra, kyckling och pepparsås och sedan gjorde Josse en avancerad efterrätt, nämligen banan med choklad i ugnen. Himlans smaskigt.
Josse ha precis åkt hem och ja sitter å funderar om ja orkar hålla mig uppe och hämta Marcus efter krooogen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback